dilluns, 1 de juny del 2015

UN FESTIVAL DE CADIRES DE RODES

Des que m .he jubilat m’encanta passejar pel meu barri. Faig voltes sense un destí predeterminat i m’encanta observar la gent. Es podria dir que “de vista” conec la major gent gran del barri que surt durant el dia. No puc dir el mateix de la gent jove. Els seus horaris i els meus no son gaire compatibles.
Un dia “especial” per mi es el de “les eleccions”. Aquest dia es converteix en un autèntic festival de “cadires de rodes”. Durant la setmana hi ha alguns llocs on van els residents d’una Residencia propera  però no són aquests. 
Es gent que no sé on són durant tota la setmana. Potser no surten mai de casa? Només el dia de les eleccions? 
Em fixo en la gent que els acompanya i a la majoria tampoc els conec, jo diria que fins i tot no viuen al barri. Potser són els fills que viuen en un altre lloc i avui venen a acompanyar els pares. No els he vist mai als súpers ni a la farmàcia o als comerços del barri, ni al parc.
No sé per què, o sí que ho sé, em ve al cap aquella denuncia de famílies a religioses que porten a avis, que no saben on van, a les votacions. Penso en quants familiars porten també als seus avis. Uns perquè l’avi/a ho demana però d’altres amb potser altres interessos o intencions.
De tota manera tinc un sentiment estrany respecte a aquelles cadires de rodes que només veig el DIA DE LES ELECCIONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada